Welcome to my blog. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Welcome :)


Hello. Welcome to SyaMioh's blog.
Do Follow Guys!

Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● Sunday, January 1, 2012 ● 6:39 PM
Hey , Assalamualaikum :D


Okay, sekarang mau cerita pasal seorang mamat nieh. Jumpe kat Hulu Langat , Selangor. Waktu tu aku ada kursus ape entahh, Satu negeri Melaka nie kott :3 Wekk, Aku wakil Bukit Beruang dengan si Daniel tuhh :/

Okay, datang jee situ memang aku rapat ngn Daniel. Dia sorang jee kott yang aku ada *bagi aku la. Jalan pun ngn si Daniel gedik toh, And masuk Satu kumpulan ngn Daniel. Okay, Budak dalam pic nie kan kan, Selalu tidur katil dekat ngn Daniel. Kira dia member Daniel lahh kott. Sokay, aku tanak layan sume tu. Bla laaa -.-

One Day, kitorg jumpaa. Ada lah benda nak bincang xDD. Pastu waktu tu ada aktiviti explorest. entah pape entah, waktu dah habes aktviti tuu, kitorg sume kene msok dewan. kumpulan *budak dalam gambar* niee belum habes lagi kott. maybe diorg ade kerja lain kannnn. so sebelum masuk dewan, cikgu penyelaras kumpulan kitorg suruh carik daun kee, bunga kee untuk cantikkan kad yang kena hantar esok. So aku pun petik lah beberapa helai daun. Petik punya Petik, ada seorang mamat nieh, kira mamat dalam gmbr niee laa, dia pergi senyum kat aku. Comellll :* Aku senyumm lah balekk. Wekkkk :P

Bila masuk Dewan, aku tegur budak tuu. Bagi nama Rifae je lah senangg. Aku tegur si Rifae niee, tadi dia dah senyum kat aku dah :b heeeee :D Aku tnya dia sekolah mana, dia jawab dia sekolah SK TAMAN BUKIT RAMBAI. okay fine, Aku taktau punn tu sekolah apa, Tapi Bukit Rambai memang jauhh dari Bukit Beruang. Yeahhh, you are far from me. Patut lah muka pun tak familiar macam bebudak lainn. Aisehhhhhh :/ Okay pastu aku cakap lah kat dia yang sekolah tu jauh dari sekolah aku, then dia tanya aku ada fb tak, then aku kata ada, pastu dia kata "OKAY nanti bagi tau".

See, ehemm dah macam -COUPLE- pulakkk. Actually, memang aku dah tau dah budak niehh baik orangnyaa. :D baguss (Y)

Tapi wait, ada satu subuh tu kann, dia yang tolong azan-kan. Sumpah sedap gilaa :D aku suka <3 then lepas subuh tu, aku tanya dia, "kau ke yang azan tadi?", pastu dia jawab, "eh tak lah bukan aku", -dia tanak mengaku- then aku tanya balek "tipu lebihh :b", Pastu dia balas, "Aku lah, kenapa tak sedap kee?", boleh lagi dia kata taksedap. bagi aku sedap gila kott. Cair aku :b Pastu aku balas balek, "Eh taklah, sedap la weyh :D".

Lepas balek jee kursus tuu kann, kitorg suma tunggu cikgu / parents dekat BTP Bukit Katil. Alhamdulillah, smpai sekrang aku ingat lagi nama tempat tuu. Hee :D waktu tuu, Rifae ngn SchoolMate dia dah balek dah. Dalam 25 mins lepastuu, ada orang call. Unknown number pulakk. Aku takde teragak-agak nak jawab. so jawab je lahh kann. Tupp - Tupp di Rifae niee call. Tapi pki home number lah. Dia cakap dia rindu akuu. Wekk, pastu aku balas jelah yang aku rindu dia jugakk. Err -.- aku ingat lepas balek kursus tu dia dah lupakan aku. Alhamdulillah, dia ingat aku smpai sekrang :D

Dah 2 Bulan lebih kott aku dengan si Rifae niehh. Baek gila diaa. Insyaallah, kitorg kekal smpai akhir hayat. (:


Past ✿ Future